Saturday 30 March 2013

Pilihlah Kerajaan yang sentiasa sayangi dan kasihi Rakyat. #BNBagus #Transformasi #Vote4BN #Najib4PM #GE13 #PRU13 #BN4Malaysia #GTP #ETP#BetterNation

Rakyat diingatkan bijak memilih dan tidak memperjudikan masa depan negara dengan meletakkan kepercayaan serta penggantungan kepada kerajaan yang kurang berpengalaman dan tidak pernah terbukti keupayaannya dalam mentadbir negara.

kerajaan Barisan Nasional (BN) patut mendapat sokongan penuh rakyat kerana bukan sahaja kukuh dan mampu mentadbir negara ini dengan baik malah telah terbukti mampu mengurus dan menempuh cabaran dan menunjukkan keupayaannya untuk pulih dari krisis ekonomi Asia pada tahun 1997.

semasa krisis berkenaan, kerajaan di bawah BN telah membuat langkah yang betul dengan tidak meminta bantuan kewangan daripada Tabung Kewangan Antarabangsa (IMF) tetapi sebaliknya memilih untuk menggunakan kaedah berkesan yang lain untuk menyelamatkan ekonomi negara kita dan mengemudi negara keluar daripada krisis ekonomi masa itu.

Malahan Kajiselidik menunjukkan Malaysia telah mencapai sasaran mengurangkan kadar kemiskinan sebelum tempoh sasaran 2015.

Seharusnya rakyat teruskan menyokong kerajaan BN yang dipimpin oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang telah terbukti mampu menangani krisis ekonomi serta berkeupayaan menstabilkan ekonomi dan politik negara.

Kadar kemiskinan di kalangan Bumiputera, Cina & India nyata berkurangan; sementara pendapatan isi rumah meningkat pada 2009.

Sasaran Rancangan Malaysia Ke-10 dicapai 3 tahun lebih awal. Tahniah kerajaan @barisanasional


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment