Friday 22 March 2013

[Video] Edisi Khas Asam Pedas #PRU13: Pengakuan Cg Non Memali "Kafirkan" Ibubapa. #TukarKedah @TajudinSik #1Malaysia

Salinan Surat dari Bapa Cg. Non
muka surat 1

Luahan kesal Bapa kepada Cg. Non terhadap sikap beliau yang sanggup mengkafirkan keluarga semata-semata Amanat Hj Hadi.


Salinan surat tersebut dari bapa saya yang meluahkan rasa kesalnya terhadapa sikap saya yang seperti mengkafirkannya. Tidak menegur dan bersalaman walaupun di hariraya.Saya lakukan ini semata-mata terikut dengan amanat Haji Hadi yang diamalkan dalam perjuangan PAS.

muka surat 2


Sebelum ini saya menyerahkan anak sulung tinggal bersama ibubapa etika berusia 1 tahun 6 bulan. seteah berusia 11 tahun saya cuba ambil kembali atas dasar tidak mahu dipelihara oleh ibubapa yang tidak bersama PAS. Tindakan drastik ini menyebabkan ibu saya teramat sedih sehingga bapa menulis surat ini. Semoga Allah ampuni saya dan cucuri rahmatNya ke atas Roh bapa.....Alfatihah...


saksikan video pengakuan berani Cg. Non Memali....


ikuti sambungan artikel ..seterusnya.

#Cg Non Cabar Mahfuz Debat

No comments:

Post a Comment