Monday 4 March 2013

[VIDEO] Penduduk Kampung Mengamuk gara-gara di "kencing" YB Johari. #TukarKedah. @BeritaHarian @BERNAMA @tv3


Terbongkar lagi.... Kisah ngeri bagi penduduk Kampung Bukit hijau apabila di perdaya oleh YB Johari.
Pehhhhhh.... kali aku puji keberanian penduduk di kampung Bukit Hijau, Kupang yang membongkarkan gerak-kerja YB Pas Kupang dan macai-macai PAS dengan menipu dan memperdaya penduduk Kampung Bukit Hijau.

TaktiK yang sama di gunakan oleh PAS Kupang untuk menupu Rakyat, jika sebelum ini KK bersama rakan-rakan media mendedahkan kegiatan terancam PAS di sini .



Perkara yang sama dan kes yang sama berlaku di Kampung Iboi dan Kampung Bukit Hijau. Kali ini penduduk Kampung Bukit hijau Pula tidak dapat menahan lagi amarah dan janji-janji pemimpin PAS yang datang ke kampung mereka dengan membuat JANJI UNTUK MEMBERIKAN   geran Tanah kepada penduduk yang mengusahakan tanah teroka di kawasan Gunung Inas.

Apa yang menyedihkan, Penduduk diminta membayar bukan nilai sekupang dua tetapi sampai ribuan ringgit. sehinggakan ada yang sanggup menjual lembu ternakan. semata-mata sebagai wang proses dan ukur. Sampai penduduk Kampung harus menanti, nak tunggu selesai PRU 13 ker... 

Aku tak nak ulas panjang-panjang sebab "taktik" yang digunakan sama dengan kes di Kampung Iboi.. kawasan gunung Inas juga.

No comments:

Post a Comment