Selasa, 30 April 2013

Gempar !!! Siapa Jejaka "jambu" yang ikut @NajibRazak "mai" ke Kupang, Kedah. #PRU13 #TukarKedah #TolakPR #GE13 #TolakPR #BetterNation #Transformasi #BNBagus #Vote4BN .

Sempat juga tersenyum...
cayalah, walaupun baru besua aku sempat la juga berkenalan,
nampak jer pendiam tapi kelakar la jugak. 
KK ada antara rakyat Baling, Khusus penduduk tempatan Mukim Kupang, Kedah yang paling gembira bila mendengar perkhabaran yang menyatakan Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak akan hadir di Kupang. Seluruh warga Kupang amat menantikan kehadiran PM yang amat disanjungi dan disayangi seluruh rakyat Malaysia ini.

Apa tidak di duga, dalam jangkamasa 8 bulan sudah tiga kali PM menjejakkan kaki di Bumi Baling ini. "Seriuosly" memang PM amat mengambil berat rakyat di Baling ini. Seawal pagi KK bersiap untuk menanti dan menyambut kedatangan PM. 

Siapalah KK, nak duduk dibarisan hadapan pentas untuk merakam gambar pemimpin-pemimpin bahagian yang lain bersama PM yang KK sayangi. "So" KK pusing-pusing la "kot" kerusi di tengah khemah... terus KK duduk dan berbual dengan sahabat tersebut yang menjemput KK duduk bersebelahan dengan dia.KK di perkenalkan oleh sahabat yang berada disebelah KK ni.. Anak PM, "CUAK" juga KK mendengarnya...lalu KK berkenalan dan mempernalkan diri.. "bro ashman" ni nampak je pendiam dan pemalu tapi peramah dan suka buat lawak. Tak "lokek" dengan senyuman. 

antara yang sempat di abdikan dalam memori kad KK.

DAAR beramah mesra dengan penduduk Baling.

  
Bersemangat !! untuk mendengar amanat DSN.

Calon DUN Bayu, Datuk azmi Che Hussain.

Saya pilih Malaysia...













Kuanter yang di wujudkan oleh UITM bagi memudahkan
dan menyalurkan maklumat untuk pelajar.







cayalah adik..... tersenyum dan bersemangat.


Pegawai dari Jabatan Pembangunan Persekutuan (ICU)
antara orang kuat bagi menjayakan program  di Kupang









Ucapan dari Pengerusi Yayasan Pembangunan Rakyat Baling.
(YPRB)

ehhh !!! Macam kenal jer.. bro kat sebelah aku ini"
Ashman Najib anak kepada kepada DSN. 




I Love U PM....


Ashman Najib menjadi tumpuan kanak dan juga macik-macik.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah