Saturday 20 April 2013

#PRU13 : MasyaAllah !! Apa yang sebenarnya yang berlaku ini @ZulkifliNordin #GE13 #TolakPR #BNBagus


Nama calon BN, Zul Nordin diumumkan dan disambut dengan sorakan meriah oleh penyokong-penyokong BN. Apabila nama Khalid Samad diumumkan , tiada sebarang sorakan oleh penyokong mereka. Khalid Samad berang dan memarahi Datuk Bandar Shah Alam selaku Pegawai Pengurus Pilihanraya kerana tiada sorak sarai yang kedengaran apabila namanya diumum . Dia kata penyokongnya ditempatkan jauh dan tidak mendengar namanya diumumkan.

Gambar dibawah menunjukan apa yang di bawa oleh tatok-tatok PAS yang menyatakan Zul Kulim akan tewas kerana tidak diterima oleh masyarakat India. 


Anggota Parlimen Kulim/Bandar Baharu Datuk Zulkifli Nordin hari ini mengakui pernah membuat membuat ucapan yang dikaitkan dengan penghinaan terhadap agama Hindu tetapi menjelaskan ucapan itu dibuat 10 tahun lalu ketika beliau berada dalam parti PAS.

Beliau yang mengakui kesilapannya itu dan memohon maaf kepada masyarakat Hindu di negara ini mengenai ucapannya itu yang dibuat pada satu ceramah di markas PAS.Video penjelasan berhubung dengan apa yang berlaku boleh lihat disini: kamera kupang: [Video

No comments:

Post a Comment