Ahad, 7 April 2013

Skandal hebat menjelang #PRU13 : Bila lagi Video Izah nak keluar ni ?


"Tak berapa nak jelas... lah boleh tak zoom dekat sikit ' hmmmm agak-agak inikah wanita yang di maksud serang anak Ahli Parlimen tu... ?



Apa pun sekarang ni.., kita tunggu je lah kemunculan video tu seperti yang Saifuddin Nasution dedahkan petang tadi.. Gua pun teringin jugak nak tengok Nurul beraksi.. Mana tau video tu lebih hebat dari video Bang Non dengan Chinadoll... Hahahaha...


Janganla cepat nak melatah sangat, takut kantoi la....duduk diam-duimnati abang pua bereskan termasuk izah sekali..huuuhuuu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah