Thursday 11 April 2013

[Video] Masyaallah !!! "Mana punya ajaran manusia ni bawa". #TolakPR #ManifestoBukanJanji #GE13 #PRU13


Tidak dapat membeza ancaman aqidah yang lebih besar ancamannya. PAS siaran dalam Harakahdaily menytatakan "Walaubagaimanapun Islam tidak menghalang penganut agama lain menggunakan kalimah Allah dalam amalan mereka, walaupun tidak mencapai maksud asal bahasa al-Quran." Kenyataan PAS bertentangan dengan Nabi Muhammad S.A.W yang diutuskan bagi membetulkan penggunaan kalimah Allah di zaman jahiliah yang tidak selari dengan maksud Al-Quran. 


Terserlah ciri-ciri khawarij yang menentang kebenaran tentang islam,konon hanya PAS sahaja yang layak membawa kebenaran tentang islam. Orang lain semua tidak benar. Kerana mengaku meraka (Ahli PAS) lebih islam dari org lain. Mengapa pengikut PAS begitu bodoh dan taksub mengakuinya ? Adakah perkataan parti PAS ada disebut dalam hadis atau Al-quran,sebagai pembawa kebenaran dalam islam ? 

Jom tengok dan fikir sikap kebiadapan macai-macai PAS ini.



Inilah dia pengkhidmat yahudi yang tidak akan berubah walaupun kebenaran diletak di depan muka. Mereka kata mereka memperjuangkan Islam tetapi mereka sanggup mempolitikkan Islam buta-buta untuk ke Putrajaya. Dimanakah letaknya Islam di dalam hatinya.



Peristiwa ini berlaku ketika Pembentangan kertas kerja Tuan Haji Naser Disa bertajuk "Ancaman Terhadap Kedaulatan Islam Agama Negara" di Seminar Mendaulatkan Islam Agama Negara (SEMAIAN) pada 6hb April 2013 di Dewan Besar Institut Tadbiran Islam Perak (INTIM).



sumber youtube.



No comments:

Post a Comment