Thursday 16 May 2013

"AirAsia X tak nak ke "taja" penerbangan @anwaribrahim ke Amereka ?

Sekiranya apa yang dialaungkan dan diracangkan oleh Anwar, amat malanglah sekali kita sebagai sebuah negara yang berdaulat yang berteraskan rukun Negara. Walaupun apa cara sekalipun "menyerahkan" seolah-olah menjemput campur tangan asing keatas demokrasi negara ini. 


Menariknya, Anwar dan konco-konconya juga meniktiraf sebagai "Polis Dunia". Tetapi apa yang kita dapat tengok, usaha-usaha campurtangan AS ke dalam kebanyakan negara adalah semakin memburukkan keadaan.  

Apa hak kerajaan Amerika Syarikat untuk melakukan ini semua? Tidak lain tidak bukan hanya lah kerana mereka telah dikuasai oleh segolongan elit yang memegang kuasa dunia sekarang ini.

Amerika Syarikat dari dulu lagi sudah mengangkat martabat diri sebagai Polis Dunia, yang suka masuk campur dalam urusan negara lain dengan alasan untuk membantu. Tetapi mereka tidak boleh bersembunyi dari fakta sejarah bahawa mereka sebenarnya bukan Polis Dunia, tetapi Penjajah Dunia.

Sekurang-kurang anwar dah tunjukan siapa dirinya yang sebenar, Apa hubungan Pemimpin Pojaan macai-macai dengan Amerika sekadar Teman berbicara atau Teman peganti......



No comments:

Post a Comment