Jumaat, 31 Mei 2013

Aksi 'Panas' @ustazharidrus bersama ....... yang baru ? #black505


Tak sanggup KK nak habiskan tajuk kat atas tu... bukan nanti banyak yang 'hentam' KK plak. Tak habis-habis lagi 'ker' kisah yang dibangkitkan mengenai 'ostat' belaan ini.

Video di bawah ini dirakam ketika Ustad gila ni memandu secara berbahaya di atas jambatan Pulau Pinang....memotong kekiri..memotong kekanan...pergh!!macam FAST FURIOUS 6 tu ...menurut sumber... Ustad gila ni bawak kereta dengan kelajuan 180 - 200 KM/J..sekejap kekiri-sekejap kekanan...macam jalan tu bapak dia punya...

Ikuti kisah dan aksi UAI disini http://t.co/rDNhHSSWna atau di http://harapan-esok.blogspot.com/?m=1.

Ustad ni kena jawab...isu video dia pandu melebihi had laju dan dalam keadaan merbahaya perlu dijawab segera oleh UAI...menurut orang yang rakam video ni..katanya kelajuan kereta TERPAKAI Volkswagen Golf milik ustad gila ni ialah 180-200KM/H...jika salah sila nafikan wahai ustad!!!kahkahkah!!!

KK : waduh !! Waduh 'ostat' ni... Kan ostat dah bagi tau.. Ostat guna guna keta VW2005 jer... Lagipun keta ostat masuk 'workshop'...kan

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah