Sunday 19 May 2013

Amaran !!! Seorang Lagi "Tunku" bakal diseret ke Mahkamah dengan "politik Longkang" PR. #TolakPR #black505



Inilah akibatnya dan padah yang akan diterima jika mengeluarkan kenyataan yang  merugikan pembangkang apatah lagi membongkarkan keburukan mereka. Dengan menggunakan strategi mengheret sesiapa sahaja kemahkamah. Mereka menggunakan cara ini demi untuk memastikan Rahsia dan keburukan tidak dibongkar. Inilah yang akan di hadapi oleh Bekas orang kuat DAP yang kini semakin "garang" menghentam serta membongkarkan "muslihat' DAP .


Pengerusi DAP, Karpal Singh memberi amaran kepada bekas Naib Pengerusi parti itu, Tunku Aziz Tunku Ibrahim supaya menghentikan serangan terhadap DAP atau beliau akan diheret ke mahkamah.

"Beliau benar-benar sudah hilang kawalan. Saya telah memerhatikannya dengan teliti. "Kepimpinan DAP rasa cukup bersalah kerana membuat penilaian yang salah dan memberikan keahlian kepada Tunku Aziz malah melantiknya sebagai Naib Pengerusi.

"Dia bukan sahaja tidak bersyukur tetapi oportunis," katanya pada sidang media di Jalan Gangsa di Green Lane pada Ahad.

Tunku Aziz mengumumkan keluar daripada DAP pada Mei tahun lepas.Menurut Karpal walaupun Tunku Aziz tidak membuat serangan peribadi terhadapnya, namun tindakan Tunku Aziz menyerang parti itu secara bertubi-tubi dianggap melampaui had.

Ditanya bagaimana Tunku Aziz akan didakwa di mahkamah, Karpal berkata ia bergantung kepada kenyataan-kenyataan bekas pemimpin berkenaan.

"Bawa beliau ke mahkamah adalah perkara terakhir yang kami akan lakukan," katanya

MSTAR


No comments:

Post a Comment