Monday 13 May 2013

Ermmmmm !!! Asyik sangat layan #black505 sampai telupa #spendastopa #TolakPR


Ermmm... Hangat PRU13 bak tsunami yang menenggelam cerita panas kontravesi menjadi tatapan kita. Masih ingatkah lagi 'video Stopa' atau lebih terkenal dengan judul 'spenda stopa' atau 'spenda putih'. Walau apa pun judul dan tajuknya yang pasti 'pelakon' tersebut amat berpengaruh. Ehhh pelakon ke 'dia' tu yer lah 'pelakon' dikatakan mirip 'pemimpin' politik terkenal.

Ehhh u all pun tahukan, parti mana lagi yang suka 'seks' yang suka 'video porno' kalau bukan Pakatan Rakyat yang diketuai oleh 'Al-juburi'.

Apa yang menghairankan sampai sekarang ini pemimpin tertinggi PAS tidak berani bersumpah terhadap video dikeluarkan. Sekarang ini rakyat tentu mengharapkan pihak pembangkang menjawab dakwaan isu keburukan moral pemimpin ini.

Sepatutnya Mustafa Ali menafikan isu ini dan bersumpah muhabalah untuk membersihkan nama beliau sebagai pemimpin parti politik yang kononya memperjuangkan islam. Tetapi ianya tidak terjadi.

Senario yang berkalu sekarang ini nyata PAS sudah hilang 'maruah' untuk dijulang. Balasannya kian jelas apabila rakyat Malaysia menolak PAS pada PRU13.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment