Friday 3 May 2013

Gempar !! Penyokong Syiah diKesan menyusup masuk ke Pendang Bantu Kempen #PRU13 #GE13 #TolakPR #TukarKedah




Gambar kiriman seorang seorang sahabat yang sangat prihatin. Apa yang kita takuti dan gusar mengenai pembabitan penularan fahaman Syiah di Derah Pendang menjadi kenyataan. Dengan mengangkat dan menjulang Mat Sabu sebagai Calon Parlimen Pendang, nyata menjadi satu kesilapan buat PAS. 

Puak penyokong Syiah dikesan di Kuala Kedah, dalam perjalanan ke Pendang untuk bantu kempen Mat Sabu. Penyokong ini di katakan  singgah sembahyang di masjid di Kuala Kedah.  Kehadiran mereka disitu menarik perhatian jemaah lain yang menunaikan solat.   

Cara penampilan serta Pakaian yang mereka tampikan sememangnya penganut fahaman syiah. Serban hitam, mata bercelak, jubah hitam. Cara mereka bersembahyang pun macam lain sikit. 

Kehadiran mereka di negeri Kedah, setelah diyakinkan oleh pemimpin tertingi Syiah di disini yang juga Mat Sabu. Nampak gayanya Mat Sabu dan pengikutnya memang yakin mereka dapat menaawan Pendang.

Rakyat di Pendang khususnya, Haruslah bijak memilih Pemimpin, Jangan kerana kesilapan kita memilih menyebabkan Maruah, Agama serta Bangsa kita tergadai. Sekiranya PAS diberi mandat nescaya satu kecelakaan yang besar akan berlaku kepada agama Islam kerena Pengaruh Syiah yang dibawa oleh Naib Presiden PAS Mat Sabu akan merebak keseluruh Kedah.

KK: Bukan setakat AGAMA JER YANG TERGADAI..... Bini-BiNi hampa semua juga kan tegadai... yakni kawin "Mutaah"






No comments:

Post a Comment