Selasa, 14 Mei 2013

#HanyaDikedah : " Duit dah Bagi, Geran Mana Pi " YB Johari perlu selesaikan. #TolakPR



Alhamdulillah... PRU13 dah selamat berlalu, kini tiba pula untuk rakyat tuntut janji. Tapi bagi KK buat masa ini KK tak nak lagi nak tuntut apa yang dijanjikan oleh kerjaan BN di Kedah. ye lah kan.. Dah BN dapat merampas kembali dan menumbang Regim PAS di negeri ini.

Apa yang KK nak bangkitkan disini, ialah Janji-janji PRU12 oleh kerajaan PAS Kedah semasa mentadbir negeri ini dan juga yang telah di "lacurkan" oleh PAS di Kupang ini. "Awas !! jangan diingat Kalau Barisan Nasional memerintah dan mentadbir di DUN Kupang, kami akan lupa apa yang PAS Kupang buat kat kami" ujar seorang sahabat ini. YB Jo harus bertangungjwab !! jangan lepas tangan dalam hal ini... dia janji nak selesaikan hal ini sebelum PRU13 nak bagi geran tapi "haram" janji tinggal janji.

Luahan hati dari seorang sahabat, berhubung dengan "kes geran tanah usaha". Beliau serta mereka yang terlibat dalam "kes" ini akan sedaya upaya mendapatkan geran ataupun duit  yang mereka telah serah kepada Pejabat YB Johari Abdullah bekas ADUN Kupang. Apa cara sekali pun, termasuklah laporan Polis berdasarkan resit serta bukti-bukti yang ada.


Makin kayalah sekarang YB Joe dan kroni-kroni dia..... patut la makin ramai yang berimpit dengan YB Johari.  



Lihat dukumen yang dikeluarkan PEJABAT YB PAS KUPANG.....
SURAT TANPA NAMA.. COP PUN TIADA.  


korang mesti terfikirkan..... macamana pej. YB PAS boleh kutip duit

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah