Saturday 25 May 2013

Panas !! Ketua AMK @shamsuliskandar 'sound' Presiden PAS ? Pas makin terbuang dalam #PR selepas #PRU13 . #Black505 #blackout505

Sebenar aku malas, nak ambil 'port'
benda-benda yang melibatkan 'Pakatan Sampah' macam ni. Tapi #inikalilah realiti yang berlaku kedudukan PAS dalam Pakatan Haram. Kiranya macam 'lampin pakai buang jer lah'. Itulah nasib PAS bila 'bertahalulsiasi' dengan perjuangan komunis dan LGBT.

"Sape tak kenal Sham ketot atau Shamsul Iskandar dengan lantang mengkritik tindakan Presiden PAS, Dato' Hj.Jadi Awang yang berhubung soal watikah yang diberikan kepada "calon bebas" yang membawa jenama parti itu pada Pilihanraya Umum Ke-13 lalu.Merujuk tindakan PAS yang meletakan calonya sendiri di kerusi yang ditandingi PR.


Ketua AMK juga mendesak agar semua parti dalam Pakatan Rakyat memecat mana-mana pimpinan atau ahli yang gagal akur serta ingkar arahan parti dan tidak dibenarkan kembali semula ke dalam mana-mana parti.

Lantas, kenyataan yang dibuat Shamsul dibalas serta dikritik hebat oleh penyokong serta 'cyabertrooper' PAS di Facebook antaranya "Pasang bendera guna jentera PAS. Pasang poster hang guna jentera PAS. Nak ceramah politik guna jentera PAS. Malah nak cabut bendera dan poster hang pun guna balik jentera PAS".

"So sebelum hang nak kutuk Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang dan PAS secara terbuka baik hang pi cermin diri tu balik. Tempat hang menang tu jentera PAS ada tolong,malah hang menang bukan sebab penduduk kat situ suka hang tapi sebab orang situ tak suka wakil calon BN", kata kumpulan yang menggelarkan diri mereka Kami menyokong Kepimpinan Ulama.(http://pahangdaily.blogspot.com/)

Ini merupakan satu perkembangan yang seharusnya Pemimpin PAS boleh membuka mata serta bermuhasabah diri. Dimana kedudukan PAS selepas PRU13.

KK : Habis madu sepah dibuang... Dah lama PAS jadi Kuda.....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment