Friday 3 May 2013

Panas !!! Mat Sabu Imam ke 13 Syaiah berpusat di Pendang, Kedah. #PRU13 #GE13 #TolakPR #TukarKedah.




#Lainlakalilah Mat Sabu untuk menyebarkan fahaman "syiah" di Pendang. Umum mengetahui siapa sebenar Mat Sabu, Jika PAS yang kononya memperjuangakan ISLAM tentulah mereka membenarkan dan membiarkan Mat Sabu sebgai calon Parlimen di pendang dan juga berada yang "ranking" kempinpinan PAS Pusat.

Pas sebenar sudah terpesong dari landasan perjuanganya.. itupun kalau selama ini PAS betul-betul memperjuangkan Islam. tinggal sehari lagi Rakyat Malaysia bakal menggunakan kebijaksanaan dan kewarasan akal untuk memilih pemimpin yang akan menjalankan tugas dan mentadbir sebuah negara Islam berlandaskan Al-Qur"an dan Sunnah. 


PAS terus mengagungkan dan mengangkat Mat Sabu sebagai "ayam sabung" kemungkinan akan diangkat sebgai menteri agama sekiranya Pakatan Haram menawan Putrajaya.Umum mengetahu bahawa Mat Sabu merupakan pemimpin utama/tertinggi Syiah di Negara ini. Kegemparan serta kegusaran yang amat ditakuti oleh rakyat negeri kedah berhubung fahaman Syiah yang merebak di Negeri kedah ini. Sekiranya Rakyat di Parlimen Pendang memilih Mat Sabu sebagai Pemimpin maka Pendang sebagai pusat fahaman Syiah di Negeri Kedah ini.

Apa yang ditakutkan dan menjadi kerisauan rakyat kedah benar-benar bakal berlaku apabila rakyat melalui jalanraya di kawasan Pendang, Bendera (panji) berwarna hitam melabangkan tulisan Allah seperti yang terdapat pada bendera Negara Iran. Rakyat amat mengetahui bahawa Iran merupakan negara berfahaman Syiah yang terbesar. Pas sendiri mempunyai unsur-unsur syiah kerana mempunyai beberapa persamaan ketara sejak parti itu ditubuhkan.

Syiah wujud akibat perasaan kecewa. Pengasas Syiah iaitu seorang Yahudi dari Yaman bernama Abdullah Saba kecewa kerana tidak diberikan jawatan selepas memintanya daripada Khalifah Uthman Affan lalu bertindak menentang khalifah itu. Syiah melakukan pelbagai perkara bertentangan dengan ajaran Islam hingga sanggup menghina Nabi Muhammad SAW apabila menganggap malaikat Jibril tersilap menghantar wahyu kepada Baginda dan sepatutnya wahyu itu adalah untuk Saidina Ali.


Apa bezanya dengan Pas yang terlalu mengagung-agungkan tok guru mereka hingga pendapat lain atau pandangan ulama yang dilabel sebagai ulama UMNO ditolak, ahli UMNO dituduh taghut, dihina dan difitnah bukan-bukan.


Pas juga melakukan banyak perkara bercanggah dengan ajaran Islam seperti dalam isu akidah iaitu Kalimah Allah dibenar dalam Bible versi Melayu, tuhan mencarut, sanggup berkawan dengan syaitan berbanding saudara sesama Islam dalam UMNO dan pelbagai fatwa-fatwa salah.

Jadi kepada pengundi-pengudi buatlah pilihan yang terbaik, para pengundi perlu memikirkan dengan mendalam sebelum tiba hari mengundi 5 Mei ini bagi mengelakkan tersalah memilih pemimpin untuk menjadi wakil rakyat mereka. Jangan gadai masa depan Negara.

No comments:

Post a Comment