Thursday 2 May 2013

Panas !!! Rasukan 'syaiton' pemuda BN nyaris parah. #PRU13 #GE13 #TolakPR #TukarKedah


Masyaallah !!! Seorang pemuda yang begitu prihatin terhadap 'panji-panji' yang rebah kebumi, tanpa mengira fahaman & Ideologi politik bertindak mendirikannya semula. Pemuda itu menjadi mangsa 'rasukan syaiton' penyokong 'geng spenda' yakni Parti Pas apabila serang oleh sekumpulan penyokong tegar PAS. Peristiwa ini berlaku di Kampung Parit Parang, Kuala Pegang, Baling Kedah.

Peristiwa ini berlaku pada petang tadi, beliau yang pada mula agak was-was untuk mengakat bendera Parti Pas iaitu cap panadol yang terbalik, tindakan beliau disalah sangkakan oleh macai Pas yang kebetulan lalu di situ.

Kemudian beliau terus diserang sekumpulan terdiri dari macai, beliau di sepak terajang dan dipukul dengan helmet, tikan rakan mangsa yang cuba meleraikan kejadian teruk di pukul. Mangsa dan rakanya mengalami lebam serta luka kecil. Mangsa sudahpun menghadirkan diri ke Balai Polis untuk membuat Laporan serta mengheret 'samseng taik kucing' kemuka pengadilan.

KK sempat juga pergi bersama rakan ketempat kejadian tersebut dimana kawasan tersebut merupakan kawasan kubu kuat PAS. Dimana suatu ketika dulu tidak pernah sehelai pun lambang serta bendera BN dapat dinaikan dan dipamerkan di kawasan bulatan Kg. Parit Panjang. Tetapi kini sudah berubah, BN sudah berjaya menembusi dan memikat pengnudi di Kampung tersebut. Masanya sudah tiba untuk mengkuburkan Pas, di Baling.

Gambar mangsa serta situasi di tempat kejadian..








P/S : kalau depa berani tentu ajak lawan satu lawan satu... Samseng gaponya lagu tu...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment