Sunday 5 May 2013

#PRU13 : Keganasan Penganut agana "PAS" tidak menghalang Jentera BN untuk Berjuang. #PilihBN #TolakPR #NajibMyPM #GE13 #PRU13 #BetterNation #Transformasi #BNBagus #Vote4BN #TukarKedah


Walaupun pelbagai Provokasi yang di lakukan untuk menghalang Penyokong serta golongan muda untuk menghadiri dan beramah mesra dengan negarawan Malaysia.

Mendengar amanat dan pesanan yang telah disampaikan menjadi azimat kepada golongan muda sebagai penentu hala tuju Negara ini. Mesej dari Tun Dr Mahathir Mohamad untuk lebih 13 juta rakyat Malaysia yang akan memilih kerajaan hari ini. Dianggarkan 15,000 hadirin di Majlis Ramah Mesra Di Kuala Ketil, Kedah ini Tun Dr Mahathir menyampaikan pesanan Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Tun Mahathir telah membawa amanah dari Kerajaan pusat yang berjanji akan membina kampus Universiti Teknologi Mara, tambahan kepada sebuah hospital pakar yang diumumkan Perdana Menteri Selasa lalu.

Turut hadir, calon BN bagi kerusi Parlimen Baling, Datuk Azeez Abdul Rahim serta calon tiga kawasan DUN Bayu, Kupang Dan Kuala Ketil.
















Datuk Azeez boleh bercakap bahasa "Jerman"











No comments:

Post a Comment