Sabtu, 4 Mei 2013

#PRU13 : Panas !!! Video Ini bukan bukan kerja saya. #GE13 #TolakPR #TukarKedah


Rupanya dalam kesibukan kita menanti debaran pengudian esok, kita bakal didendangkan dengan pembongkan video skandal yang mengaikan anak sulung Pensihat PKR iaitu mantan MP lembah Pantai. 


Serius aku cakap kalau rakyat kedah terus memilih kerajaan PAS YANG SEDIA ADA SEKARANG nescaya maka kita akan melihat kehancuran dan kemusanahan yang teruk p ekosistem alam. Jika sebelum ini,  tok azizan dengan regim PAS sangat rakus dengan perangai dia yang bongkak dan sombong. Korang dapat tengok sekarang bukit dan Gunung Inas dari jauhpun dah terserlahkan "kebotakkan"...... itu belum lagi korang tengok Lata Celak, Air dia dah macam "teh ais" . pssssttttt.... nak tau pasal pasal apa... biasa lah... bila nafsu dah menguasai diri, apa yang ada "rembat" saja lah.... Habis hutan di Tibainya... Kawasan tadahan air plak tu...korang tahu, tak dapat yang tua yang muda pun dia tibai..... aku pun hairan juga macam kelulusan boleh diberi  SEDANGKANG BANYAK LAPORAN DAN BANTAHAN yang telah di lakukan oleh penduduk Kampung di sekitar Pusat Peranginan di situ....malas la  korang layan lah video ni.....



....video amatur..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah