Monday 20 May 2013

Terkini !!! Kesesakan Teruk di jalan raya, menanti detik 12:00 pagi (21 Mei 2013) Nikmati penurunan harga Minyak. @rafiziramli #Black505


Info terkini kesesakan yang amat teruk berlaku di beberapa buah stesen menjual Minyak. Berikutan pengumuman penurunan harga bahan berkenaan. Kederaan yang kini berbaris panjang menanti detik jam 12:00 pagi.

Sidang Media Pakatan Rakyat yang berlansung semalam mengesahkan bahawa semua harga minyak akan diturunkan sebanyak 50 sen se liter, ia turut dihadir Menteri Besar negeri-negeri yang di perintah PR. Arahan dikeluarkan kepada semua pusat jualan minyak yang terletak di negeri negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat. Negeri negeri yang terlibat adalah Pulau Pinang, Kelantan dan juga Selangor.

Perkara ini disahkan oleh setiausaha Pakatan Rakyat negeri selangor, selepas selesai sahaja Mesyuarat Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang berlangsung di Shah Alam malam tadi.

Majlis Presiden dalam Mesyuarat nya petang semalam sebulat suara bersetuju untuk menghapuskan cukai yang dikenakan pada premis premis syarikat minyak, dengan itu harga minyak mampu diturunkan sebanyak 35 peratus untuk setiap kategori akan berkuatkuasa pada pukul 12 malam semalam.

Sumber itu juga menegaskan, penurunan harga tersebut juga akan dapat dinikmati oleh semua orang yang membeli minyak di stesen tersebut walaupun tidak menpunyai no pendaftaran negeri Pakatan Rakyat.

senarai minyak yang terlibat dengan penurunan harga,

1.Minyak Angin
2.Minyak Senyonyong
3.Minyak Gamat
4.Minyak Dagu
5.Minyak Pengasih.
6.Minyak Pelincir KY JELLY..

Hahahha..... Jangan marah cedok dari blog Kedah ke KL..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment