Sunday 12 May 2013

Wooooo !! Jaga-jaga kalau dah berhimpit tu ada yang ambil kesempatan. #black505 #TolakPR



Ermmm... Bila dah sendat dan padat tengok amoi putih melepak mulalah pecah 'ayaq liur'.. terangsang dengan kehadiran sesetengah peserta hadir yang berpakaian seksi dan menjolok mata, ataupun mungkin juga teruja dan ghairah dengan penampilan golongan 'amoi-amoi' DAP yang menyeksakan mata yang turut serta memeriahkan himpunan anjuran PR.

Patutlah 'pak lebai' PAS sanggup tinggal dan lupakan musibah yang berlaku kepada Bekas MB Kedah, Azizan Razak yang terlantar sakit di Hospital. Sepatutnya ahli-ahli PAS mendoakan kesejahteraan dan keselamatan kepada muslim. Sedangkan semasa sihat, Azizan sudah menerima ketentuan Ilahi atas Kekalahan Pas kedah.

Apa yang berlaku sebaliknya, mereka pula berhimpun menyalak dan terkinjai-kinja. Sedangkan apa yang berlaku di kelantan dan P. Pinang berlaku sebalinya.Kerajaan PR disana pula menerima keputusan SPR.

Perhimpunan itu juga menyebabkan kesesakan lalu lintas yang teruk. Perhimpunan haram bagi membantah keputusan pilihan raya umum ke-13 itu dihadiri pemimpin pakatan rakyat, antaranya Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment