Friday 7 June 2013

Kuliah Pertama 'khalifah' @cmlimguaneng selepas memeluk Islam. #blackout505 #PRtipu

Pagi jumaat yang penuh keberkatan.
Rasa teruja !! Teramat sangat mendengar 'perkhabaran' ini.. Tenyata parti PAS bejaya meng'ISLE' 'God father' pemimpin DAP itu.

Bolehkahkita percaya pada Lim Guan Eng, hendak memeluk Islam sedangkan dialah orang pertama yang menuntut penggunaan Kalimah Allah digunakan di dalam bible.

Masih ingat kah lagi pada 29 Apr 2008 ketika berceramah. Mat Sabu turut memesan kepada Guan Eng, bahawa Guan Eng boleh menjadi seperti Umar Abdul Aziz, tetapi Guan Eng bukan beragama Islam seperti Umar Abdul Aziz dan "bagaimana awak (Guan Eng) mahu mengatasi kekurangan ini"?


Jawapan yang di beri Guan Eng, " Tunggu ayah saya meninggal dulu"..


Apakah kenyataan ini ikhlas dari hati Guan Eng? Jika ia benar-benar ikhlas, ia akan menjadi satu tamparan hebat kepada Karpal Singh dan juga bapanya Lim Kit Siang.

Itu pada tahun 2008. Kali ini timbul pula isu ini. Kemaruk dan ketagihan sungguh PAS untuk bersama DAP ini. Perempuan dalam gambar diatas sengaja mengeluarkan kenyataan tersebut, sekadar untuk menambat dan manarik kembali masyarakat melayu Islam di Pulau Pinang yang kini sudah menolak PAS.

KK : Mungkin Pemimpin PAS hilang akal... Jika benarpun ikhlas'kah cina komunis ini memeluk islam atau sekadar 'suka-suka' demi hendak Kusasa.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment