Friday 7 June 2013

@MukhrizMahathir "TERUSKAN" Usaha Bekas MB Kedah Azizan Razak !!! #HanyaDikedah



Dewan Seri Metaloon akan terus menjadi PUSAT pecambahan ilmu. kuliah pengajian ilmu setiap minggu hari Sabtu akan diteruskan itulah janji MB Kedah Dato Mukhriz Mahathir. Kediaman rasmi MB itu akan terus tempat pengajian selepas Barisan Nasional kembali  merampas pentadbiran Kerajaan Negeri Kedah daripada PAS/PR. 

" Tak kan Majlis Ilmu Pun Orang PAS nak Boikot" cerdiklah sikit !!!

Hari Sabtu (esok) 8 Jun 2013 kuliah agama yang akan di sampaikan oleh Mufti Kerajaan Negeri Kedah Dato syeikh Muhamamad Baderusin Hj Ahmad. Selepas Kuliah yang dijadualkan pada 1 Jun 2013 tertangguh kerana Dewan dugunakan untuk Majlis Rasmi YDP  Agung.  Oleh itu, semua muslimim dan muslimat di jemput untuk menhadirkan diri ke Majlis Ilmu.

ini merupakan jawapan dari DMM berhubung fitnah yang di lontakan pembangkan yang masih terasa hati serta malu untuk menerima kentetuan Illahi, berhubung "gugurnya" PAS di negeri kedah.

Spekulasi yang menyatakan MB Kedah DMM tidak membenarkan kuliah agama di Dewan Seri Mentaloon..

Jawapan daripada Dato Paduka Mukhriz,


Sebenarnya mengenai kuliah Sabtu di Mentaloon, apabila saya tanya dgn pentadbiran Masjid Zahir, mereka kata mereka langsung tak terlibat kerana pengisian kuliah terlalu berunsur politik PAS. Oleh itu bila saya cadangkan utk teruskan kuliah tanpa unsur politik, mereka kata itulah yg sebaiknya. Maka saya pun bincang dgn Dato Mufti mengenai pengisian tersebut. Walaupun sehebat mana PAS punya spin, Allah Maha Mengetahui.

Harapan Rakyat kedah agar dipantau dan dikawal aktiviti ceramah agama di semua surau dan masjid. Di sini lah platform dan sumber fitnah, pembohongan, kebencian dan penghasutan ke atas UMNO/BN/Kerajaan. Kalau sayangkan Islam dan Jemaah dari kesesatan, kawal ketat dan dismantle semua AJK surau dan masjid di seleruh negeri. Kempan Pas hari-hari melalui kaedah surau dan masjid sebagai markas - sepeti busut anai-anai..... ( komen )

No comments:

Post a Comment