Sabtu, 15 Jun 2013

Panas !! Siapa sebenarnya 'dia' agen dari Parti Mana ? @MukhrizMahathir #HanyaDiKedah


Bukan nak mengaibkan sesiapa, walaupun tidak bebera elok untuk diceritakan kepada umum tetapi sebagai peringatan kepada semua agensi dan juga pejabat-pejabat parti terpaksa didedahkan juga. Musuh jangan dicari, ini pula musuh dalam selimut pun 'dia' orang bagi lagi 'kusyen' empuk....

Cerita ini didedahkan oleh  Berkenaan Agen yang dihantar masuk kedalam organisasi UMNO. Biar apapun tujuan sebaik atau sebaliknya memang tidak kena pada caranya.

Ada member aku di Wisma Darulaman beritahu tentang cerita tak sedap didengar. Betul ke? Kalau tak betul takpa la.. tapi kalau betul? Bukan apa.. tak sesuai sangat. Aku tak tahu la perkara ni sabotaj dari pihak tertentu, disengajakan atau tidak disengajakan... tapi perkara ni memang tak patut pun...

Ada ke patut pihak tu letakkan isteri kepada seorang Ketua Pemuda PAS jadi PA (Personal Assistant) salah seorang Exco Kerajaan BN Negeri Kedah? Pelik sangat bunyinya.. Kontra sangat tu..!

Bukan la nak dengki atau nak tabur pasir kat periuk nasi orang. Tak baik buat perangai macam tu. Tapi meletakkan seorang isteri Ketua Pemuda PAS sebagai PA kepada seorang EXCO BN, itu adalah satu perkara yang sangat tidak sesuai...

Macam-macam perkara boleh berlaku dan macam-macam info yang boleh dibocorkan. Seorang PA memegang banyak info, kan? Dan mampu ke PA kepada EXCO tu jamin tiada sebarang konflik of interest atau kebocoran maklumat berlaku kat suami dia?

Kalau dokumen tak bocor, berkemungkinan besar info-info akan bocor jugak kalau dia terlepas cakap kat suami dia tu, kan? Bahaya sangat tu. Alaaa... bukan kami tak tahu banyak info dari Wisma yang bocor bila MB dan Exco masuk Wisma hari tuuuu...dah banyak dahhh...

KK : Walaupun niat kita baik untuk membantu atau menolongnya. Samaada pekara ini disedari atau tidak ia boleh 'merosakan' imej organisasi itu sendiri. Malahan membenarkan 'Orang' dari pembangkang (musuh politik) berada dalam kem tentera (organisasi) sendiri.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah