Ahad, 16 Jun 2013

Peristiwa Hitam !! BN Kedah Jangan Ulang Perangai Lama. #HanyaDiKedah @MukhrizMahathir


Tak kan benda yang "simple" dan "kecil anak" macam ni kita terpaksa nak huraikan...  Memang tak faham atau sengaja tak nak faham.. Memang puak-puak PAS "kaki Fitnah" sengaja nak putar belitkan faktar sebenar jer... atau terpaksa "MEMPERBODOHKAN" diri yang dah kurang cerdik....tu

Kisahnya ringkas jer.... Macai-macai PAS sengaja memutarkan belitkan Fakta sebenar berhubung dengan Pusat Tahfiz Sain Pulau Tuba. Di TANGGUHKAN .... bukan di HENTIKAN.... Di TANGGUHKAN .... bukan di HENTIKAN.... Di TANGGUHKAN .... bukan di HENTIKAN.... Di TANGGUHKAN .... bukan di HENTIKAN.... tak yang pun KK nak kena Ulang. sengaja bubuh warna hijau nak bagi puak PAS faham.

kalau tak faham-faham juga .. seperti saranan rakan seperjuangan duke of UMNO  puak macai Pakatan kena pi Tuisyen, sebab gagal Bahasa Malaysia kalau boleh tu ajak ler sama Lim Guang Eng. 

Pusat Tahfiz Sains Pulau Tuba Langkawi tertangguh disebabkan segala peruntukan untuk projek tersebut telah habis digunakan oleh Kerajaan Pas Kedah semasa mereka memerintah dulu.

Maknanya duit untuk buat projek tu, Pas pakai untuk projek lain, ataupun mereka dan kroni dah kebas duit projek tu!!
Sebab tu selama 5 tahun mereka memerintah dulu, mereka masih gagal untuk sambung balik projek Pusat Tahfiz tu. Nak sambung apa duit dah takdak. Ruj Blog Kedah ke Kl.

Kepada rakan-rakan dalam PAS pejuang maya, Jangan "nak" Zalim sangat.. Kalau benar itu, akuilah jangan nak tunjukkan kebodaohan kepada umum sangat. Ingatlah kalau sebelum ini Allah dah Izinkan PAS mentadbir Kedah.. Tetapi Allah dah tarik balik nikmat dan kesempatan yang diberikan. Tentu ada sesuatu yang kita LUPA dan Lalai semasa kita mendapat kesempatan itu.... 

KK : Blogger PAS bukan Bodoh...tetapi kurang cerdi jer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah