Ahad, 16 Jun 2013

Tudia Panas !!! Memang "CELAKA" Lelaki berkopiah Maki @PDRMsia setelah "dapat" habuan dari perempuan cina. #Blackout505




Masyaallah !! aPa dah jadi dengan seorang yang berkopiah ini.. sanggup lakukan apa saja demi "mendapat habuan" . Mengeluarkan pelbagai tuduhan "keji" kepada anggota keselamatan, apatah sesama islam.. lebih sedih dia juga turut menyertai seorang berbangsa memaki anggota polis berbangsa Melayu dan beragama islam... 


Di bawah ini KK "Copy Paste" Komen dari segelintir rakyat Malaysia yang cintakan keaman. Sedih bila pihak POLIS di maki dengan pelbagai tuduhan yang tidak berasas dari seorang jelmaan "syaiton" yang dikenali bersama Pelampau cina.

Alahaiiii Pak Lebai Ni Nak Tarbiahkn Org Smata2 Sbb Peserta Demonstrasi Kena Tangkap.. Yg Gi Wat Perhimpunan Haram Jadah Sampai Ganggu Lalulintas Tu Kenapa? Cer Ko Buat Perhimpunan Tu Kat Depan Umah Nuar Berahim, Takde Sape Nak Marah.. Yg Amoi Bangang Tu Pon Satu.. Ditanyenye Nape X Tangkap Org Yg Bunuh Org, Mencuri, Merompak.. Polis Ni Bnyk Cawangannye.. Tau La Dorg Wat Keje Dorg, Tongokkkkk!!

Jgn ingat kopiah d kepala..Ilmu Agama kamu dh tggi..takbur btl cara kamu..
cite bab adab..tp mulut kamu pggl org bodoh..
Ko pggl dia bodoh..kalo dia x maafkan..ko yg kna tanggung dkt akhirat nti wahai pak lebai.

Bodoh punya perempuan cina - Polis ditugaskan untuk menjaga keamanan negara dengan berlandaskan Undang-undang Negara. Kerja polis tidak terhad untuk tangkap penjenayah yang melakukan rompakan etc sahaja, Ketenteraman awam, kesesakan, dan kelancaran orang ramai yakni Rakyat menjalanikan rutin harian juga menjadi keutamaan Pihak Polis. Bodoh sungguh bangsa ni. dengan ditambah lagi melayu bodoh konon dia sorang je rakyat. bodohnya.

ibarat meludah ke langit, sama lah dengan pak lebai, cakap bajet bagus, awal2 cakap orang bodoh, lepas tu tetiba dah ketar lutut melalut igt tuhan pulak.
yg apek tu suruh tangkap perasuah, perompak negara, padahal kaum dia lah yg paling byk merasuah, menipu, traffic people, lari cukai, igt org bodo ke hape.

Taniah PDRM, jangan layan Penderhaka Rakyat, bodoh lama belum habis tanbah pula bodoh yang baru. Lebai ?????


Apa yang berlaku di SOGO siang tadi tidak lah mengejutkan kerana orang awam sudah pun diberitahu mengenai event tersebut. Ianya sudah jadi event yang dinanti nantikan. Aneh tidak juga aneh kerana SOP mereka masih juga tidak berubah. Mencari publisiti kerana insiden insiden bertembung dengan Polis menjadi terlalu ketara sebagai motif mereka. Jumlah peserta pula tak sampai pun 100 orang. Jadi Flash MOB ini gagal secara pukal pada pandangan saya. 

Pihak Polis pula tidak menggunakan kekerasan ketika menyuraikan Flash MOB tersebut. Nama nama besar yang biasa terlibat dalam gerakan jalanan tidak pula kelihatan. Yang ada pun cuma veteran Nora Reformis yang mungkin hadir untuk bersosial..

Tinggal lagi seminggu sebelum perhimpunan besar Blackout 505 pada 22/6/2013. Satu lagi Flash MOB dijadualkan pada 19/6/2013. Maklumat yang saya perolehi hasil dari perbualan bersama aktivis yang berada didepan IPD Dang Wangi memberi indikasi bahawa penganjur mungkin akan melakukan sesuatu yang radikal untuk tarik perhatian penyokong yang semakin menipis.. 

Saksikan rakaman video berikut dan nilaikan lah sendiri pendekatan PDRM dalam berhadapan dengan puak puak Flash Mobsters ini..sumber 

1 ulasan:

  1. perangai PAS haramjadah...'terlondeh' sikap sbnr.. atas kepala berkopiah tp mulut celupar meroyan ckp entah ape2.. sedap2 je panggil org BODO, xde hukum pulak? dia pakai nama 'ALLAH' utk halalkan cara!

    POLIS buat kasar ape? Polis tahan cara elok, berok2 PR haramjadah tu, mau sepak terajang je klu ikut aku.. POLIS baik sgt..

    BalasPadam

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah