Sunday 9 June 2013

Video : Jawapan Mufti berhubung dengan "Pengharaman" Kuliah Agama. #HanyaDiKedah @MukhrizMahathir


Sebelum ini heboh di Media Soaial akibat fitnah yang dibawa oleh blogger belaan PAS  Kedah yang kononnya Kuliah Agama di Sri Mentaloon di haramkan oleh MB Kedah Datuk Mukhriz Mahathir. 

Terbukti FITNAH tersebut memakan diri "blogger" belaan PAS sendiri.  Apabila kuliah tersebut dilaksanakan dengan jaya pada 8/6/2013. Kini mereka sekali lagi melakukan satu fitnah apabila mengatakan Kuliah Agama yang di adakan hari ini adalah atas desakan Orang ramai, Mufti Kedah Kerajaan Negeri Kedah juga memainkan peranan memberi tekanan keatas MB Kedah untuk meneruskan Kuliah gama tersebut.



Sebenarnya... "blogger" belaaan PAS menghadapi "tekaan" perasaan yang sangat dasyat sekali.. Boleh membawa kepada "sakit Mental" Apa tidaknya... Kekalahan PAS di Kedah serta Fitnah-fitnah yang dilemparkan oleh "Blogger" belaan PAS kepada BN/UMNO dilihat memakan Parti mereka sendiri. Isu-Isu yang dimainkan oleh mereka menjerat/menjatuhkan pemimpin PAS sendiri malah dengan Mudah dipatahkan oleh "Blogger" mesra UMNO. Sebab itu kekalah PAS dikedah harus di letakan kepada Pasukan "Blogger" belaan PAS ini.....( Ulasan dari Mufti)

Video di bawah ini merupakan video ulasan Dato Mufti Kedah di sebalik fitnah yang di lemparkan blogger PAS Kedah terhadap YAB Menteri Besar Kedah, Dato'Paduka Mukhriz Mahathir.

Sumber Video : Pisau Kedah.

No comments:

Post a Comment