Sunday 9 June 2013

Video !! VIDEO Kekejaman Rejim Syiah. Selamatkan Malaysia dari Pengaruh Syiah. #blackout505 #HanyaDikedah


siri Kekejam yang dilakukan oleh penganut Syiah.Di sana, setiap pagi mereka ingin menunjukkan kepada kita betapa kejamnya mereka. 

 

Al-Muliha adalah pekan kecil dengan hanya 1 buah pam minyak. Syiah telah menghalang trak minyak ke desa ini lebih dari satu bulan. Kemarin mereka melepaskan beberapa trak tangki ke Stesen Minyak ini. Ketika orang ramai berkumpul untuk membeli minyak, rezim Syiah mengebom mereka hingga mengorbankan sebahagian besar penduduk desa ini. Innalillah..


Pernahkah korang semua melihat kebencian kaum Sunni sama seperti kebencian orang-orang Syiah? 




Mengapa masih ada ummat Islam yang melihat semua ini namun masih saja menganggap SYIAH/IRAN adalah SAUDARA!"



Gambar kiriman seorang seorang sahabat yang sangat prihatin. Apa yang kita takuti dan gusar mengenai pembabitan penularan fahaman Syiah di Derah Pendang menjadi kenyataan. Dengan mengangkat dan menjulang Mat Sabu sebagai Calon Parlimen Pendang, nyata menjadi satu kesilapan buat PAS. 

Puak penyokong Syiah dikesan di Kuala Kedah, dalam perjalanan ke Pendang untuk bantu kempen Mat Sabu. Penyokong ini di katakan  singgah sembahyang di masjid di Kuala Kedah.  Kehadiran mereka disitu menarik perhatian jemaah lain yang menunaikan solat.   

Cara penampilan serta Pakaian yang mereka tampikan sememangnya penganut fahaman syiah. Serban hitam, mata bercelak, jubah hitam. Cara mereka bersembahyang pun macam lain sikit. Alhamdullilah.. Mat Sabu TEWAN di Pendang, Kedah. Akan tetapi jangan kita pula lalai dan Alpa terhadap Gerakan menghidupkan Syiah di Negeri Kedah ini.



Jika korang membenci SYIAH/IRAN, sebarkan kejahatan-kejahatan mereka dan tunjukkan kepada DUNIA. Jihad kecil yang mampu kita lakukan adalah menyebarkan kebenaran yang sedang berlaku disana. 




No comments:

Post a Comment