Ahad, 14 Julai 2013

Dasyat !! CINA JUAL AL-QURAN di Low Yat ada Wudhuk ? #TolakPR #fb



Ini bukan kali pertama atau kedua mereka menjadi pencetus kemarahan berturut. Sehingga hari ini tiada apa tindakkan dapat di ambil terhadap mereka dan sejenis.


Pendedahan dari Blog MPP bila gua publishkan cerita pasal cina kiasu ni dalam blog lepas berbuka puasa tadi, ada dua tiga kerat melayu dalam Fesbuk yang tuduh gua buruk sangka terhadap kaum cina.. Dorang kata mamat yang jual Al Quran di Lowyat tu mungkin seorang Islam..


Sebenarnya gua dah diconfirmkan bahawa cinabeng yang jual Al Quran tu bukanlah orang Islam sebaliknya kafir laknatullah. Pasal tu lah gua berani publishkan cerita tu dalam blog..

So sekarang ni ada beberapa keping lagi gambar penjualan kitab suci umat Islam oleh kafir di Tanah Melayu ni yang gua rasa elok dikongsikan dengan korang..

Terus terang gua cakap yang gua memang dah hilang respek dengan kaum cina ni.. Terpulang lah pada korang macam mana nak rasa selepas tengok agama dan ibadat kita dihina oleh kafir macam tu..



kaum cina jadi kurang ajar dan disebabkan orang islam sendiri yang menyokong pakatan rakyat.dahulu sebelum kewujudan pakatan rakyat yang diangota oleh pas,keadilan dan dap kaum lain tk berani menyentuh hak orang melayu dan agama islam.


sekarang ni semua angkara orang islam yang menyokong pigdap iaitu penyokong pas dan keadilan.alangkah bodohnya orang melayu yang menyokong pakatan. [komen ].

KK : Inilah hasil Tarbiyah dari PAS dan PR yang begitu taksub untuk mendapatkan sokongan dan kuasa..selain dari kelemah kerajaan Malaysia yang begitu "lembut" dan terlalu memberi muka....kepada kaum mata "sepet" ini


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah