Jumaat, 19 Julai 2013

Fatwa terbaru di #PRKKualaBesut dikeluarkan @LemanRLAWAK . #fb #TolakPR #demirakyat


"Retorik agama seperti ini tidak boleh dibiarkan berlarutan kerana ia amat berbahaya dalam masyarakat hari ini," 




lAWAK-LAWAK !!! KK ingat ingatkan leman cerdik sangat rupanya "haprak" juga... orang Padang Terap kenai sangat hang ni sapa.. masuk raja lawak pun kena tendang awal. Lepas raja lawak hari tu, hang mana ada kerja. Dok rumah memotong saja. 

Ooohhhh satu lagi.. Bukan ker hang dok canang orang Kampung  nak p sambung belajar ka Mesir... Rupanya hang cuba kelentong dan bohong orang Padang Terap jerla ... Sudah la leman Lintah.. Kami semua cukup mengenali hang, Dunia ni kecik jer..mana hang p kami tau.. Cisshhhh.. Cakap nak p Mesir sambung belajar..Rupanya p Tabur Fitnah kan Kuala Besut...

KK : Leman... leman... apa kelentong yang kau pakai pun tak... sampai ada orang yang "percaya" kat hang ni.... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah