Tuesday 23 July 2013

Gempar !! Cybertroopers Pembangkang cuba ROSAKAN #KUIN dari dalam. #HanyaDiKedah #rakyatnews

WARNA WARNI BERSIH KUIN 3.0

Ada pihak-pihak tertentu cuba mengambil kesempatan untuk memburukkan keadaan dalam KUIN dengan mengapi-apikan Pelajar. Mereka ini didalangi oleh mereka yang berhasrat dengki dengan pentadbiran Baharu Kedah. Di bawah MB Baru, Dato' Mukriz Mahathir melakukan "tranformasi" ke atas KUIN yang amat bermasaalah dan bercelaru di bawah pentadbiran kerajaan PAS.

Pelbagai tomahan dan kebuburakan yang di jana oleh sekumpulan Pelajar dan pensyarah yang di dalangi oleh Pembangkan. Fitnah menjadi rutin seharian kumpulan ini bagi memberi gambaran "palsu" berhubung status KUIN. 

Mahu atau tidak sesiapa yang mengambil alih pentadbiran KUIN pasti akan menghadapi masalah bagaimana ingin membetulkan keadaan. Pembaharuan pentadbiran akan mengambil masa beberapa bulan kerana pentadbiran yang lama adalah selama 5 tahun terutama yang melibatkan kerumitan Insaniah Holdings Sdn Bhd.

WARIS SOKONG PINDAH DEMI KEBAIKAN PELAJAR


Email dari pembaca :

Syukur Alhamdulillah!! itulah reaksi para waris yang menelefon ke Kuin Mergong untuk meminta kepastian apakah anak-anaj mereka yang berada di kuliah Muamalat akan dibawa kembali ke Mergong. Apabila ditanya kenapa mereka berkata demikian para waris memberitahu bahawa anak mereka sering merungut sejak tinggal di Kuala Ketil dengan keadaa asrama yang tidak selesa, jarak asrama yang terlalu jauh dan para waris juga terbeban kerana terpaksa menghantar anak mereka pulang ke asarma bila hujung minggu kerana jarak rumah ke Kuala Ketil terlalu jauh. Mereka juga memaklumkan bahawa anak mereka merungut kerana terdapat terlalu banyak lalat di sana yang menimbulkan rasa tidak selesa terutama waktu makan.

Tetapi apabila waris dimaklumkan anak mereka membantah untuk dibawa pulang ke Mergong mereka kecewa dan bagi tau bukan semua yang tak mau pindah mungkin yang tinggal dirumah sewa saja. Para waris juga memaklumkan bahawa tuan punya rumah sewa juga mengenakan cas sewa mengikut semester dan bukan lagi secara bulanan. Ini membebankan pelajar dan waris, Oleh itu para waris berharap anak mereka akan kembali ke Mergong untuk meneruskan pelajaran.

Oleh itu para pelajar sedarlah apa yang dilakukan oleh Kuin untuk kebaikan para pelajar dan juga waris. Bersabarlah dalam menghadapi apa jua dugaan dan Kuin akan berusaha yabg terbaik untuk memastikan semua pelajar selesa dalam menghadapi pembelajaran mereka.

WARIS PELAJAR MUAMALAT

Tindak pelajar KUIN yang didorong PHD penyokong Tegar Pembakang :-


Paparan print screen FB pelajar, alumni dan pensyarah KUIN anda akan dapat tahu apa di sebalik perancangan untuk menentang pentadbiran KUIN yang sebenar ...dalam nukilan saya yang seterusnya saya akan dedahkan satu persatu :-


https://www.facebook.com/muhamad.helmi.50

Gerakan ? Ajaran pemuda PAS ?

Komen Ahmad Pintu : benarkah gerakan ini dipimpin oleh orang dalam KUIN Azlina,Redho dan Ubai, pokok tak bergoyang kalau taka ada angin




Step pertama buat pertemua pelajar sebelum step kedua pelajar akan berdemo : siapa dibelakang mereka ?

Facebook yang agak kontra dengan tindkan yang diambil sekarang.... Hmm macam-macam
Sumber

KK : Memang Ular ayaq ler... puak-puak ni... 

No comments:

Post a Comment