Monday 29 July 2013

Menjijikan !! Pasangan GAY mohon restu di #fb @inspirasiislami #rakyatnews


Inilah remaja melayu yang berani meminta izin di facebook agar hubungan sejenis yang jijik mereka di restui oleh masyarakat mungkin mereka tidak tahu jika undang-undang islam dilaksanakan jika mereka di tangkap melakukan sex ala gay diorang maka hukumnya dibunuh kedua-dua sekali.

Tidak hairan mengapa pasangan ini berani 'meraung' di laman sosial dan mendedahkan hubungan mereka. Kerana di Malaysia ada seorang 'Mr Mansuh' ataupun dikenali juga dengan al-juburi. Kenyataan-kenyataan media yang dibuatnya seperti ketika disoal wartawa di luar negara disini .Kita tidak boleh menganggap undang-undang Kuno itu sebagai relevan. Kita harus mengkajinya semula. Antara kata-kata yang diluahkan Anwar dalam ucapannya. Jika diperhatikan dalam video tersebut.

Walaupun samar-samar sudah cukup untuk membuktikan bahawa Anwar adalah seorang tokoh LGBT dan sememangnya seorang biseksual dan homoseksual.

Janganlah kita hendak menyokong mereka yang homoseksual (gay) ini. Walaupun nafsu serta keinginan mereka begitu. Tetapi ia berdosa besar.

KK : Kembali ke jalan yang benar.... Jangan diikut nafsu sonsangtu...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment