Sunday 7 July 2013

Tolong lah !! PM @NajibRazak dengar sikit rungutun orang bawahan ni"


Bagaimana Saifuddin boleh memperolehi maklumat maklumat eksklusif sebegini tepat..? Siapakah dari dalam pejabat Najib yang tergamak untuk membekalkan maklumat kepada Saifuddin..??

1. Lawatan Najib dan Rosmah ke Pameran Biotech di Bouston Amerika Syarikat.

2. Rosmah membawa 20 orang pengiring semata mata mahu “shopping handbag” dan akhirnya sebanyak 74 beg tangan dibeli…

3. 20 pegawai tersebut terpaksa membuat tinjauan dahulu sebelum membawa Rosmah membeli belah.

4. Urusan membeli belah di Los Angeles memerlukan kenderaan sebanyak 15 buah kereta.

5. Datuk Seri Najib membawa rombongan bermain golf di Bouston dimana kos “green fees” untuk kesemua 15 flights ditanggung oleh Menteri Kewangan Diperbadankan…



begitulah jika punahsihat yg dilantik memunahkan dirinya. Banyak betul citer punahsihat ni.. tapi yg paling sakit dijiwa bila memunahkan bangsa melayu... cina tak peduli.. melayu yg peduli.. melayu atas peduli cina..

Makhluk Pelingkup Segar Dari Ladang Ternak PMO Demi Memperkasa Perdana Menteri

Nak tau siapa sebenarnya siapa lelaki yang sedang "menghendap" DS Najib Razak ??? Beliau Setiausaha Politik Perdana Menteri kita adalah Datuk Shahlan Ismail. Apa tugasnya bersama dalam kem DS Najib Razak sebagai PENGARAH STRATEGIK. Apa yang lebih menarik dan begitu seronok untuk di bicarakan ialah Salah seorang adik kandung Shahlan pula adalah orang paling kanan Anwar Ibrahim. Siapa tidak kenal dengan nama Saifuddin Nasution Ismail…? 


KK :  Aku undi BN BUKAN KERANA NAJIB ATAU SAPA SAPA PUN. Aku undi BN demi SURVIVAL ISLAM DAN BANGSA KU "MELAYU". Please BN, hargai undi kami kerana kalau diperintah BN pun sama macam kena perintah parti BUKAN BN, pastinya BN akan berkubur suatu hari nanti. Aku percaya majoriti pengundi BN lain sama seperti aku.... Anonymous

No comments:

Post a Comment