Sunday 28 July 2013

[VIDEO] Kiss Abby Abadi Dan Farhan Di Kecam peminat. @abby_abadi112


Sejak berkahwin dengan Farhan atau nama sebenarnya Muhammad Noor Farhan Che Bakar, 24, pada 9 Julai lalu, Abby Abadi semakin rajin berkongsi gambar-gambar romantik mereka berdua di laman Instagram miliknya. 

Tidak cukup dengan itu, Abby turut memuatnaik sebuah video rakaman di laman Youtube yang memaparkan Farhan kelihatan begitu romantis mencium bahunya. Tidak lama selepas itu, peminat mula meninggalkan komen-komen kritikan yang nyata tidak senang dengan penyebaran video berkenaan. Lebih menarik, portal terkenal, MyNewsHub turut berkongsi video kontroversi itu kepada peminat di akaun facebook mereka. 




Menerusi akaun facebook mereka, peminat semakin rakus meninggalkan komen-komen berbentuk teguran serta kritikan yang pastinya pedas dibaca oleh Abby dan Farhan. Korang boleh baca sendiri sebahagian komen kritikan dan teguran yang ditinggalkan peminat menerusi akaun facebook MyNewsHub di bawah. Admin harap Abby dan Farhan dapat menerima semua kritikan itu sebagai perkara yang positif untuk tujuan memperbaiki diri.

Video Kiss Abby Abadi dan Farhan Di Kecam
sumber : Ceritaapakah

KK : Kita Doakan sahaja kebahgiaan mereka. Harap jangan ada lagi cerita "kurang enak" kisah Abby abadi.

No comments:

Post a Comment