Saturday 20 July 2013

[VIDEO] Pengambilan "pil" berlebihan Calon PAS #PRKKualaBesut tidak dapat berucap. #fb #TolakPR #demirakyat


Ada KES Dadah ??? 


Gara-gara disifatkan oleh kepimpinan Pas sebagai 'kurang cerdik', calon Pas PRK Kuala Besut Azlan Endut @ Yusof atau lebih dikenali dengan panggilan Che Long dilaporkan telah diarahkan oleh pimpinan Pas supaya tidak kerap bercakap atau membuat ucapan dihadapan umum kerana Pas sendiri tidak begitu yakin dengan apa yang sudah ditampilkan oleh Che Long setakat hari ini.



Menurut sumber dalaman Pas, cakap-cakap mengenai Che Long yang tidak punyai bakat kepimpinan itu makin hangat diperkatakan sesama mereka, sehinggakan pihak parti terpaksa tidak membenarkan beliau berucap bersama-sama mantan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam ceramah yang diadakan di Kampung Beris Pak Abu malam tadi.

Che Long yang hadir berbaju hijau dan berkasut putih itu sekadar menjadi hadirin tanpa diberikan kesempatan walaupun seminit untuk beliau membuat ucapan, pada awal kontroversi ketidaklayakkan Che Long menjadi seorang pemimpin, beliau masih lagi diberi peluang selama 3 minit untuk membuat ucapan sebelum dikurangkan kepada 2 minit. ( sila rujuk ceramah beliau kebelakangan ini.) Namun malam tadi beliau langsung tidak diberikan ruang lagi...
beca selanjut Klik Disini -

No comments:

Post a Comment