Wednesday 14 August 2013

[VIDEO] Lebai #Syiah bernafsu lakukan "ciummulut" dikhalayak ramai. #TolakPR #demirakyat #SyiahSesat #rakyatnews #1Malaysia @inspirasiislami


Syiah melakukan pelbagai perkara bertentangan dengan ajaran Islam hingga sanggup menghina Nabi Muhammad SAW apabila menganggap malaikat Jibril tersilap menghantar wahyu kepada Baginda dan sepatutnya wahyu itu adalah untuk Saidina Ali. Lebih untuk mengetahui lebih lanjut klik link ini:- Penganut Syiah dan juga dalang disebalik penyebaran Fahaman Syiah di negeri Kedah. 
(Kat atas tu gambar hiasan jer..jangan terpesona plak)


Video diatas diperolehi dari seseorang yang telah memuat naik kedalam salam satu group FB.. Kejadian ini berlaku di salah sebuah Masjid di Pendang..

Kandungan video menunjukkan seorang Khatib sedang membaca Khutbah Jumaat dan diakhir khutbah tersebut, beberapa orang bangun menerpa khatib dan beberapa orang jemaah lagi sedang menunggu Khatib dibelakang mimbar datang mencium khatib tersebut setelah selesai membaca khutbah.. Sumber : Medan Tempur Kedah

Apatah lagi di kalangan pemimpin dan ahli-ahli PAS sendiri, taqiyyah juga merupakan pakaian mereka semenjak dahulu kala. Penipuan, pembohongan dan pemerdayaan terutama sekali yang membabitkan ayat-ayat al Quran sudah terlalu lama berlaku sehinggakan pada suatu ketika, para pemimpin PAS tanpa ragu-ragu mengamalkan budaya takfir terutama terhadap pemimpin dan ahli-ahli UMNO.

Sudah tentulah gelagat dan tindakan itu amat kena dengan kehendak Syiah.Dan sekarang, apabila diberitakan bahawa PAS diserapi dan menjadi sarang puak Syiah, Ketua Penerangan PAS, Tuan Ibrahim Tuan Man dengan tegas menolak kenyataan tersebut. Bahkan dengan bangga memberitahu, PAS akan memecat mana-mana ahli yang mengamalkan mazhab Syiah.

3 comments:

  1. Salam.

    Ini adalah amalan sejak sekian lama masyarakat kampung ini berlumba2 utk bersalaman dgn khatib ketika akhir khutbah 2 hari raya.

    Ia juga amalan Pondok Chegar semasa zaman Tuan Guru Hj Mohamad Rubat. Harap "clear".

    Sy anak jati kg berkenaan dan lebih maklum hal ini. wallahu a'lam.

    Harap tukang upload dpt buang video ni krn boleh menimbulkan fitnah yg jelek dgn tajuk yg memalukan serta dikaitkan pula dgn syiah.

    pasal cium, depa cium pipi. cuma dari jauh nampk mcm cium mulut. gila apa nk cium mulut!

    jgn asal pendang terus cop syiah.

    ReplyDelete
  2. lagi satu, bkn khutbah jumaat, tapi khutbah raya aidilfitri baru ni. ni di kampung Dato Othman Abdul (MP Pendang). tak percaya bleh tanya beliau.

    Harap selidik dulu sebelum memfitnah.

    ReplyDelete
  3. harap dapat dipadam segera entry ini. semoga fitnah ini tidak menjadi beban anda di akhirat nanti.

    ReplyDelete