Tuesday 3 September 2013

[Video] "Syukur Pada Mu ya Allah, Atas Kurniaan ini". #Merdeka56 & #HariRaya AHLI PARLIMEN BALING @azeezputera @MukhrizMahathir #1Malaysia #KEDAHAMANMAKMUR



Aku kau dan dia... Setiap yang berlaku pasti ada hikamah disebaliknya.. kita yang hidup teruskan harus meneruskan perjuangan serta amanah yang yang dipertanggungjawabkan oleh rakyat... Sebagai pemimpin itulah harapan setiap rakyat yang mengaharapkan kita sentiasa meneruskan visi, misi serta janji... Alhamdulillah sekali lagi DAAR menunaikan tanggungjwab sebagai pemimpin di Baling ini.

Datuk Azeez Rahim menyampaikan sumbangan kepada 400 pelajar bagi peringkat pengajian diploma dan ijazah sarjana muda yang bakal melanjutkan pelajaran di IPTA/ IPTS, Majlis bersempena dengan Majlis rumah terbuka merdeka raya 2013 bertempat di Kompleks Belia dan Sukan.



Sumbangan berkenaan adalah bagi meringankan beban pelajar terbabit untuk melakukan persiapan memasuki IPT masing-masing.ia sebagai tanda keprihatinan pihaknya kepada pelajar dari daerah ini yang akan atau sedang melanjutkan pelajaran dalam pelbagai bidang di IPT tempatan dan luar negara.

pelajar perlu menghargai peluang belajar yang disediakan di menara gading dengan belajar bersungguh-sungguh dan menabur bakti kembali kepada masyarakat apabila tamat pengajian kelak
 

Datuk Azeez juga Mengumumkan pembinaan Infrastruktur baru di Parlimen Baling dengan bakal terbinanya kampus cawangan UiTM berkapasiti 5000 pelajar.selain itu infrastruktur lain yang bakal dibina adalah Hospital Pakar Baling dan naiktaraf Masjid Daerah Baling. 




No comments:

Post a Comment