Selasa, 22 Oktober 2013

(GAMBAR) BAKAL 'NURSE' MAIN ANU DIKRITIK HEBAT DI #fb . @rakyatnews


Manusia sekarang bila berdepan dengan laman sosial macam FB/twitter atau sebagai- nya macam dah takde privacy dan malu dalam hidup. Kalau boleh semua nak tayang. Semua nak cerita. Kalau boleh tu setiap inci apa yang ada kat badan atau ada dalam rumah atau ada dalam hidup dorang semua nak tayang.



Macam tu la yang terjadi pada budak² bakal nurse ni. Tahulah kau bakal nurse jadi kau akan belajar dan tengok semua tu. Tapi perlu ke sampai kau upload gambar macam ni.

Moral of the story.. kadang² kita je rasa benda tu kelakar tapi ramai orang rasa benda tu sangat mengaibkan dan memalukan. Jadi jangan memalukan diri sendiri dengan buat kelakar yang tak kelakar macam ni.

Sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah