Rabu, 2 Oktober 2013

Gempar!! KFA "kejam" Pecat Jurulatih Pasukan KEDAH hanya melalui panggilan telefon. @mukhrizMahathir @RTM_Malaysia @tv3_Malaysia. KEDAHAMANMAKMUR #BeraniBerubah


Apa sebenarnya yang berlaku dalam Pengrusan KFA ni... jika dibaca pada status yang dikeluarkan oleh admin HijauKuning.com di Facebook milik kelab peminat Pasukan Kedah. Dakwaan yang kononya tindakan yang tidak profesional lansung dengan memecat jurulatih dengan melalui panggilan telefon.

Apa-apapun kepada peminat pasukan bola sepak Kedah, kita tunggulah sehingga kenyataan rasmi yang akan dikeluarkan oleh pihak pengurusan KFA nanti. Baru kita tau..apa sebenarnya yang beralaku....

Jangan kerana kita berpihak di sebelah sana...kita menghentam pihak yang kita tak suka.. teraju baharu KFA pun baru nak nak mula menlangkah... so harap korang faham lah... sebelum ini kita melihat pasukan Kedah merudum jatuh..insyaallah pasukan Kedah akan bangkit semula..pulun Kedah Pulun.

KK: Dalam Pengrusan jangan ada pula nak jadi musang berbulu ayam..yang ingin merosakan dan memburukan imej KFA dan Kerajaan negeri..macam kat INSANIAH

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah