Isnin, 21 Oktober 2013

Kantoi !! Akibat Nafsu serakah dengan Bunian ? @rakyatnews #PRKSgLimau


Bingung juga jugak aku dok pikir apa yang sebenar depa ni nak sampaikan.. Perlukah rakyat dibebankan dengan "Fitnah Bodoh hangpa ni !!..PAS tak lari dari fitnah dan hasad dengki.Macam-macam! Kalau dah taksub tu memang taksublah jawabnya...Macai.... Macai.... Macai



jambatan ini terletak di Sg Limau bukannya Langkawi, jambatan ini dibina oleh Gamuda Berhad peruntukkan dari kerajaan BN pada tahun 2002 hingga ke 2005 menelan belanja RM 150 juta, bukannya seperti apa yang difitnah pembangkang sebanyak RM 250 juta hingga RM7 bilion..



Panjang jambatan ini lebih kurang 2.3 KM x 13.0 lebar..Jambatan ini dibina sebagai persediaan awal untuk membangunkan Pulau tersebut sebagai pelabuhan untuk menyalurkan petroleum yang dihasilkan oleh industri petroleum dalam daerah Yan iaitu projek Zippy..

Insaf la wahai pencacai... Jangan jadi munafik... lakukan perkara yang berfaedah untuk membangunkan UMMAH.. MEMAKMURKAN negara... memuliakan AGAMA.. kerana perasaan hasat dengki anda itulah yang bakal menjahanamkan negara. Ayuh lah kita bersatu.....wahai sahabat ku.. demi perpaduan UMMAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah