Monday 21 October 2013

MASYAALLAH !!! @abby_abadi112 Maki Hamun BAPA SENDIRI SEBAB PILIH #UMNO. #pemilihanUMNO @rakyatnews #OhMalaysiaku


Abby Abadi telah menyertai PAS tetapi bapanya Abdul Manan Tadin, 78 akan tetap setia bersama Umno. Dia di antara yang terawal mengundi pada Pemilihan UMNO 2013 Bahagian Gombak di Dewan Centrum Mara Setiawangsa di sini hari ini. Katanya walaupun dia bertongkat, dia akan datang untuk pilih pemimpin Umno dan berjuang hingga akhir hayatnya dalam Umno. 

 “Biarkan dia (Abby) dengan pendirian politiknya, saya tidak akan terpengaruh dan tidak mudah menerima parti lain dalam diri ini kerana saya sudah lama bersama UMNO dan akan memperjuangkannya sehingga ke akhir hayat saya.” 


 “Walaupun terpaksa bertongkat, saya tetap datang bagi menunaikan tanggungjawab saya memilih pemimpin yang benar-benar layak memimpin UMNO,” katanya kepada pemberita.
KRITIKAL !!




ini lah hasil ajaran PAS... walaupun berubah ke arah muslimah , tapi hati kalau busuk tak guna juga .


Anak dok maki parti UMNO setiap hari tapi bapanya tetap setia kepada parti Melayu tersebar di negara ini hingga akhir hayat .


No comments:

Post a Comment