Sunday 20 October 2013

#pemilihanUMNO : ADA KEJUTAN !! Keputusan Pemilihan UMNO Bhagian Baling. @azeezputera @rakyatnews


Mendebarkan !! benarlah kata orang penantian satu penyeksaan", Itu yang berlaku sekitar pemilihan UMNO Bahagian Baling yang berlansung kelmari. Menantikan keputusan amat mendebarkan apatah yang bertanding bagi merebut Jawatan dalam parti keramat UMNO hebat-hebat belaka.

secara ringkasnya, Pengundian berakhir sekitar Jam 5.00 petang ( 19/10/2013) tetapi keputusannya diumumkan Jam 10:00 pagi (20/10/2013) tempoh pengiraan mengambil masa yang begitu panjang menyaksikan urusetia terpaksa bersekang mata hampir 13 jam untuk memberikan keputusan.


Ketua UMNO Bahagian Baling : 
YB Datuk Abdul Azeez Nin Abdul Rahim 

Timbalan Ketua Bahagian :
YB Harun Aziz 

Naib Ketua Umno :

Khairul Azhar Abdullah

Ajk
Mohd Bakhari, Cg Fakharurazi, Cg Mohd Azmi Salleh, Hj Saari Hussain , Mohd Zamri Yaakob, Mohd Taufik Yaacob, Abdul Manaf Lazim, 
Raman Shariff, Dato Azwan Zainol, Mohad Subhi, Mat Rozi Abdul Hamid,
IR Abdul Manap, Syed Alias, Idris Haji Abdullah, Mokhtar Saidin,
Mohd Shukri Husin,  Harif Fazilah, Ramli Man, Noor Azman 
dan Zamri Othman.

Kepala KK pun dah ting Tong ni... berjaga menunggu keputusan.. Secara peribadi KK ucapkan Tahniah kepada semua Calon yang berjaya merebut kerusi untuk AJK kali ini. Bekerjalah dengan amanah dan berdidikasi demi AGAMA, BANGSA dan NEGARA. KK tengok pemilihan kali selaras dengan Tranfomasi seperti yang dikehendakan oleh pucuk pimpinan. Ramai tenaga Muda, pelbagai latar belakang.....Kepada yang tidak mendapat kedudukan anda bukan ditolak, sebenarnya pemilihan kali cuba terbuka.. rapat saf UMNO demi memenangi hati rakyat. 




No comments:

Post a Comment