Wednesday 30 October 2013

#PrkSgLimau : @MuhyiddinYassin kaitkan Azizan, pertahan potong subsidi gula? " #BeraniHijrah #KedahAmanMakmur @MukhrizMahathir


Tan Sri Muhyiddin Yasin pada Selasa memohon maaf kepada keluarga Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak berhubung kontroversi dakwaan kononnya beliau mempersenda kematian bekas Menteri Besar Kedah itu dengan penyakit kencing manis. 

Memang Haprak la.... punya wartawan Moloya kini, Depa main pusing fakta jer... Memang wartawan ini dibawar untuk memburukan imej TPM... padahal dalam video tak disebut pun "potong kaiki "
Isu ini dimainkan oleh media pemebangkang MOLOYA KINI :-


Sehubungan dengan itu TPM menyatakan sebagai umat Islam beliau memohon maaf sekiranya kenyataannya menyinggung perasaan keluarga Azizan.

"Sebagai manusia, kalau kenyataan itu disalah tafsir atau dirasakan menyinggung perasaan keluarga...saya mohon maaf.

Ini pula video rakaman semasa TPM berucap baru baru ni...



"Sebagai seorang Islam, kadang-kadang dalam ucapan pun kalau ada ketelanjuran...awal-awal lagi kita minta maaf.

"Yang penting bermaaf-maafan sesama sendiri. Tujuannya ialah untuk kebaikkan, bukan niat apa-apa yang jahat atau nak ambil kesempatan dalam pilihan raya ini," katanya pada sidang media selepas mengunjungi Madrasah Mazahirul Ulum di Kampung Bukit Choras Dalam di sini.

Muhyiddin mengulas mengenai modal kempen pembangkang pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau dengan mendakwa kononnya beliau sengaja mempersenda Azizan apabila mengaitkan keputusan kerajaan memansuhkan subsidi gula.


portal pro-pembangkang kaki penipu dan tidak mahu mengaku kesalahan mereka? 

No comments:

Post a Comment