Monday 7 October 2013

Walaupun dicaci dan dimaki oleh pencacai tegar pembangkang @azeezputera tetap tunaikan 'aku janji' #PRU13. #KEDAHAMANMAKMUR #pemilihanUMNO #BeraniBerubah @NajibRazak



Mengukuti status dilaman Facebook Ahli Parlimen Baling, YB Dato' Azeez Rahim atau lebih dikenali oleh Masyarakat Baling dengan panggilan 'Tok Azeez' beliau memuat naik status berkenaan dengan aku janji Barisana Nasional Baling, ketika kempen PRU 13 dahulu.

"Insyaallah, diatas perbincangan dengan pelbagai pihak, Masjid Ridzuniah Baling mungkin akan dinaik taraf untuk dijadikan Masjid Daerah. Tenyata kedudukan Masjid Ridzuaniah dipekan Baling amat strategik untuk dinaik taraf menjadi Masjid Daerah disamping lanskapnya yang menarik"

KK cuma nak bagitau aje.. kita perkasakan agama islam dahulu dengan membina masjid kita bina perpaduan dikalangan rakyat Daerah Baling. Maka pembangunan yang barulah boleh dibina.

‎Itu antara aku janji tambahan yang diumumkan oleh PM ketika lawatanya di Kupang, Kedah. Sebuah hospital pakar dan sebuah masjid daerah merupakan aku janji Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kepada rakyat di Baling jika Barisan Nasional (BN) kembali menguasai kawasan Parlimen itu pada pilihan raya umum ke-13, Ahad ini.
   
Perdana Menteri berkata pembinaan hospital pakar itu adalah untuk keperluan rakyat di daerah Baling dan Sik memandangkan ketika ini tiada hospital pakar di kedua-dua daerah itu.
   
"Saya jadikan ini sebagai aku janji...kita akan bina hospital pakar untuk Baling dan Sik. Tapi kena bagi menang dulu," katanya pada majlis Perjumpaan Rakyat Bersama Perdana Menteri di Padang Keda, Pekan Baru Keda, Kupang dekat sini hari ini.

   

Bagi pembinaan masjid, Najib berkata beliau menyedari bahawa penduduk di Baling tiada masjid daerah yang besar, maka beliau berjanji perkara itu akan menjadi kenyataan jika BN menang semula di kerusi Parlimen Baling.


KK: diharapkan dengan lawatan tapak dan pengumuman ini.. meloponglah macai dan penjilat tegar pakatan haram...


   

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

No comments:

Post a Comment