Monday 11 November 2013

Panas lagi Biadab !! Blog Pro Pakatan Lindungi Penjenayah Pembunuh Ambank. @PDRMsia @Zahid_Hamidi @AnwarIbrahim


Amat Malang sekali kita sebagai Warganegara Malaysia, Sekiranya negara kita dditerajui oleh kerajaan Pakatan Haram. sehingga kini, tiada suatu pun kebaikan yang dibawa oleh PR kepada negara ini walaupun parti itu membawa slogan keadilan, kebebasan dan hak asasi manusia. PR begitu bangga apabila kerajaan tunduk kepada desakan mereka untuk menghapuskan Akta Pencegahan dan Akta Hasutan. Kononnya, dengan terhapusnya Akta tersebut maka keadilan, kebebasan dan hak asasi manusia dapat ditegakkan.


Begitulah lah jua terjadi kepada penyokong serta macai-macai yang sanggup memperjuangkan warga asing yang melakukan jenayah kejam ke atas rakyat Malaysia, Aku pun tak taulah apa yang ada dalam otak si pengendali Blog pakatan ini. Mungkin ini yang di "tarbiahkan" rakan sekutunya DAP mahun PAS. Apa yang pelik Media Pembangkang merasa simpati keatas pembunuh tersebut dengan  bertindak membela penjenayah pula. Malahan, mempertikai tindakan polis serta mempersoalkan hak asasi para penjenayah. PR langsung menghiraukan ancaman para penjenayah ini terhadap masyarakat.

Komen dari Pembaca Blog yang mengutuk pengendali Blog PRO Pakatan .


kita jangan terkejut jika melihat peguam-peguam dari kalangan pemimpin PR akan ke membantu pembunuh ini atau bekerjasama dengan kerajaan Indonesia nanti. sKita pasti PR akan terus mempertahankan penjenyah kerana gangsterisme merupakan sebahagian dari politik PR itu sendiri.

KK : Memang PR dan Anwar suka pekara pelik.... serta memburukan Malaysia.

1 comment:

  1. Mana mana rakyat Malaysia yang waras tak akan menulis sebegini. Saya yakin penulis blog ini menulis dalam keadaan tertekan dengan masalah lain. Saya menyeru semua pihak berdoa supaya penulis blog ini cepat sembuh dari penyakitnya dan dapat menulis semula dalam keadaan waras

    ReplyDelete