Saturday 2 November 2013

#PRKSgLimau : Masyaallah !! "POTONGAN KAKI" ARWAH AZIZAN RAZAK DITAYANGKAN DI SG LIMAU. @MuhyiddinYassin #BeraniBerubah #KEDAHAMANMAKMUR


Kejadian ini disedari awal pagi tadi, Selepas jentera PKR yang sememangnya amat diketahui memang pakar membuat provoksi dan kerja jahat mulai berkampung di Sg Limau. Umum mengetahui sememangya Arwah Ustaz Azizan memang tidak menyukai dan TIDAK "mesra" dengan PKR dan DAP, apabila PAS BERGABUNG membentuk PAKATAN HARAM.

KERJA JAHAT SIAPAKAH INI ???


Dosa orang Anwarinas termasuk di Kedah terlalu besar terhadap Azizan dan keluarganya. Maka itu sebagai mengenang jasanya dan menghormati Allahyarham yang mahu diinanyai oleh orang Anwar sendiri dalam Pas di Kedah, penduduk Sg Limau mestilah menolak calun Pas di kawasan ini sekalipun dikatakan mewakili Azizan tetapi yang lebih penting ialah menjiwai hasrat terpendam Azizan sendiri yang tidak pernah dinyatakannya secara terus terang tetapi saya tahu. (Klik disini untuk melihat video hot !! )


Azizan yang diketahui anti ANWARINAS apabila lebih mesra dengan UMNO ketika memerintah Negeri Kedah. Apabila beliau banyak dilihat bersama pemimpin UMNO dan menghadir program Anjuran UMNO. Selain sering mendapat nasihat dari peimpin UMNO yang terdahulu. Oleh yang demikian atas dasar inilah Penyokong PKR dan kem PAS yang berpaksikan kepada Anwar dan IR Pharolrazi sanggup melakukan apa sahaja demi memenangkan CALON pilihan mereka.

No comments:

Post a Comment