Saturday 25 January 2014

APA YANG DAIM NAK LAGI ? Cuba Cetuskan Perang @NajibRazak Vs Tun Mahathir.



Sekilas ikan di air, sudah tahu jantan betinanya. Krisis jati diri atau untuk "kocek sendiri" Dimana ianya membabikan keluarga yang besar UMNO Malaysia. Sikap "angkat bakul" serta menghentam "kormo" kempimpinan. Gunakanlah akal dan pertimbangan yang waras, seharusnya yang dikurniakan "kebijaksaan" untuk menilai penulisan tersebut jangan terima mentah-mentah.



Malah lebih malang sekali, seorang otai, yang KK sangat "tabik spring" seperti  Kadir Jasin sanggup digunakan Tun Daim untuk mengkritik pentadbiran Najib yang kononnya sekarang ni sangat teruk dan perlu dibuat sesuatu untuk diselamatkan.

Walaupun kita tahu Tun Mahathir agak lantang dalam menegur kerajaan sekarang ni, namun kita percaya Tun Mahathir takkan terlibat dalam permainan Kadir dan Tun Daim. Maknanya suara mereka berdua tidak ada kena mengena langsung dengan Tun Mahathir. Sumber : @mctheory

Tun Mahathir takkan keluarkan statement yang menghina para blogger UMNO. Negarawan terbilang tersebut, diantara blogger pro kerajaan paling awal yang membuat blog. Malah beliau juga menjadi pelopor kepada blogger pro kerajaan sekarang ni.


Janganlah perasan yang diri tu dah hebat sangat hingga nak "menghentam" sembrano.Yang jadi persoalan adalah "tujuan" perang yang dilrancang oleh pihak tertentu dengan matlamat tertentu, TUJUANNYA itu mungkin satu "MENJATUHKAN".


Apakah punca Tun Daim Zainuddin tidak berpuas hati terhadap Najib Tun Razak sehingga menggunakan khidmat wartawan pencen bernama Kadir Jasin bagi merealisasikan impiannya ?




No comments:

Post a Comment