Sunday 19 January 2014

INILAH WAJAH 'CINA RASIS' LAUNG 'MELAYU BODOH' BERJAYA DITAHAN #Kangkung #Bantah

Sumber Gambar FaceBook Mj Atam Atam

Seorang penunggang motosikal menjerit kata-kata kesat ke arah kumpulan pendemo. Perhimpunan aman mengecam tindakan biadab Anggota Dewan Undangan Negeri Machang Bubuk Lee Khai Loon menyumbat kangkung ke dalam mulut patung menyerupai perdana menteri bertukar kecoh.

Perhimpunan anjuran Umno bahagian Bukit Mertajam yang dihadiri kira-kira 300 orang itu diadakan di hadapan Pusat Khidmat Adun Machang Bubuk di Alma, di sini bermula pukul 10.30 pagi Ahad.

Tindakan lelaki berusia lewat 30-an yang memberhentikan motosikal ketika melalui kawasan perhimpunan serta menjerit perkataan kesat itu beberapa kali menyebabkan peserta perhimpunan mengejar lelaki terbabit sebelum cuba memukulnya.


Puak-puak "mata sepet" yang bertuan DAPig ni... so ingatan KK, Jangan Keterlaluan mencurah minyak kedalam Api... Penghinaan demi penghinaan yg mereka tujukan kepada kita, apa yg dapat kita lakukan? Setakat menahan geram dan di peram dlm hati.


KK : Dengar cerita... Tadi PM pun dah kena 'Boooooo' semasa majlis penyampaian Hadiah Badminton Terbuka Malaysia..betul ke ?

No comments:

Post a Comment