Friday 31 January 2014

Jenazah Zulaikha 7 Tahun Yang Dikelar Bapanya , Selamat Di Kebumikan. @Buletintv3



Jenazah kanak-kanak berusia 7 tahun yang dikelar bapanya, Zulaikha Norazman tiba di Tanah Perkuburan Bandar Baru Bangi ( Sungai Tangkas) untuk dikebumikan.


Bapa yang mengelar leher tiga anaknya dalam kejadian di rumahnya di Seksyen 4, Bandar Baru Bangi di sini semalam ditahan reman seminggu bermula hari ini.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Abdul Rashid Abdul Wahab berkata, suspek akan ditahan reman sehingga 6 Februari ini bagi membantu siasatan kes mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan.

Akhbar hari ini melaporkan suspek berusia 44 tahun tersebut bertindak di luar batas kemanusiaan apabila mengelar leher tiga anaknya sehingga mengakibatkan seorang daripada anak perempuan berusia tujuh tahun mati manakala dua lagi parah.

Kejadian menyayat hati tersebut berlaku di rumah keluarga berkenaan ketika suspek berada di tingkat bawah bersama ketiga-tiga anaknya itu termasuk dua kakak mangsa berusia 10 dan 12 tahun.

Kedua-dua kakak mangsa yang cedera parah di belakang leher dan seorang lagi putus beberapa batang jari tangan, dikejarkan ke Hospital Kajang untuk rawatan.

Semasa tragedi pukul 4.15 petang itu, seorang lagi anak suspek berusia 17 tahun yang berada di tingkat atas rumah berkenaan tidak menyedari kejadian tersebut. -

sumber : Buletin TV3 & UTUSAN ONLINE






No comments:

Post a Comment