Friday 3 January 2014

KERAJAAN @NajibRazak ZALIM !! PENDIDIKAN KEBANGSAAN "HAPRAK" . @chegubard


Begitulah, apabila akal telah dipenuhi dengan nafsu duniawi. sangkanya, apabila bersyukur bermakna tunduk mengakui kebaikan kerajaan semata. Akal tidak mampu meletakkan Allah di tempat sewajarnya. Marilah tinggalkan sebentar ego manusia. Kehidupan kita tidak akan ke mana2 akhirnya kepada Dia juga.

Ingatkan kutuk-kutuk Kerajaan, demo sana demo sini menentang Kerajaan, pastinya ahli politik pembangkang tidak percaya dengan sistem yang dilaksanakan oeh Kerajaan. Nurul Izzah, anak Ketua Pembangkang sendiri pernah berkata bahawa tahap pendidikan negara semakin merudum.

Tup tup Chegubard, anarkis penentang Kerajaan yang sentiasa berada di barisan hadapan sewaktu mana-mana demo yang dianjurkan oleh pembangkang, kelihatan malu-malu anjing menghantar anak beliau ke sekolah Kerajaan. Zalim sungguh Kerajaan Barisan Nasional sehingga memaksa Chegubard menghantar anak beliau ke sekolah Kerajaan.

Tentu Chegubard dan anaknya dizalimi Kerajaan pusat dengan fasiliti pembelajaran sekolah yang sempurna, yuran percuma, bantuan buku teks dan bantuan RM100 untuk pelajar sekolah. Zalim sungguh!

No comments:

Post a Comment