Sabtu, 25 Januari 2014

KRISIS EXCO KEDAH : Pembentangan Proposal #KUIN KITAR SEMULA !! @MukhrizMahathir



Dulu keadaan Kuin jadi kucar kacir kerana apa yang dirancang oleh beliau langsung tak menjadi. Asrama yang kata nak siap dalam 4 minggu langsung tak siap2 walaupun pelajar diberi cuti selama 7 minggu. Sekarang Tajul Urus dikatakan menjadikan puak2 ni sebagai tink tank beliau dalam Kuin. 

Skuad Bersih berkata demikian kerana orang yang membentangkan pada Tajul Urus adalah orang yang sama yang menjahanamkan kerajaaan negeri dulu iaitu Hj B. Tak kan kerajaaan Kedah sekarang nak jadi macam kerajaan dulu.??
haji B
Skuad Bersih tau Tajul urus tak berapa peka tentang Kuin masa Pru 13 dulu, jadi senang la puak2 tu masuk jarum sambil gorelng Tajul sampai hangit. Tajul Urus kena sedar mereka ni la yang merosakan Kuin dulu, la ni dia ambik puak2 tu sebagai penasihat. Kerajaan Kedah kena sedaq apa yang berlaku, jangan ulang kesilapan dulu. Tajul Urus perlu baiki kesilapan dan jangan hancurkan kerajaan yang ada sekarang.

Staf Kuin kini ingin mengetahui apa peranan Hj B dalam Kuin. Apa jawatan beliau dalam Kuin sehinggakan beliau boleh berjanji pada pihak Klinik Mahkota yang beliau akan menguruskan bayaran tunggakan bil Kuin pada klinik Mahkota secepat mungkin. Janji ini dibuat beliau pada 3 minggu yang lepas tapi hingga sekarang tunggakan bil rawatan di klinik Mahkota belum dijelaskan dan staf terpaksa membayar untuk mendapatkan rawatan. 

Soalnya sekarang apa tugas Hj Besar ini di Kuin hingga beliau boleh berjanji demikian. Mungkin Rektor telah memberi jawatan yg lebih besar pada beliau selepas apa yg buat zaman Jamil berjaya ditutup.

Doktor di klinik mahkaota berkata ada orang atasan bernama Hj B telah berjanji akan selesaikan masalah bayaran bil rawatan tapi sampai sekarang sebarang bayaran tidak dibuat. Kita staf Kuin masih ingat jasa Hj Besar pada kita masa zaman Jamil dulu. Dia adalah salah seorang `failure` yg merancang bangunan Kuala Ketil yg menyebabkan nama Kuin tercalar. 

Tapi beliau dilantik oleh Rektor baru untuk mengeruskan hal di Kuala Ketil. Cukuplah apa yang dia buat dulu masa zaman Jamil. Takkan tak dak orang lain yang boleh buat selain dia. Hj B patutnya tidak diberi sebarang jawatan dalam Kuin tunggu kontrak dia tamat sudah la. Umur pun dah nak expired. Rektor pun kena ambik iktibar atas apa yang berlaku dulu jangan sampai pisang berbuah dua kali. Kerajaan dulu dah terkena ta kan kerajaan barupun nak terkena jugak.

Email dari staff KUIN baca seterusnya di ISU KUIN ! TAJUL KENA TIKAM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jihad Ekonomi

Jihad Ekonomi
Klik ke FB Jihad Ekonomi

www.Facebook.com/bnselamatkankedah

www.Facebook.com/bnselamatkankedah
SELAMATKAN NEGERI KEDAH [klik Gambar di atas]

http://www.darulamanfm.com/

Berita Pilihan Orang Kedah